werken aan
droomhuizen bij
Bouwbedrijf Hof

Allround Financieel medewerker

(parttime, 24 – 28 uur)

Help jij ons financieel verder bouwen aan de toekomst?

Wij zoeken een allround financieel medewerker / boekhouder voor de financiële administratie. Het gaat om een parttime functie van 24 tot 28 uur per week. Ben jij nauwkeurig, zelfstandig en heb je ruime ervaring met boekhoudprocessen? En voel jij je thuis in een nuchtere organisatie zonder gedoe? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Onze huidige financieel medewerker gaat volgend jaar met pensioen. Daarom zoeken we nu alvast haar opvolger. Zo heb je de tijd om rustig ingewerkt te worden en vertrouwd te raken met onze manier van werken.

Wat ga je doen?

Na je inwerkperiode begin je met personeelszaken en het loonproces. Daarna neem je stap voor stap steeds meer financiële taken over, zoals:

  • Crediteuren- en debiteurenbeheer
  • Bankboekingen en btw-aangiften
  • Het verbeteren van financiële processen
  • Verzekeringen en subsidieregelingen beheren

Zie je kansen om dingen slimmer of efficiënter te doen? Dan krijg je bij ons alle ruimte om verbeteringen door te voeren.

Wat vragen we van jou?

  • Een mbo-4 of hbo-opleiding in financiële administratie
  • Nauwkeurigheid, zelfstandigheid en vooruitdenken
  • Ervaring met boekhoudsoftware en financiële systemen
  • Een aanpakmentaliteit en stressbestendigheid


Wat bieden we jou?

  • Een bruto maandsalaris tussen € 4.500,- en € 6.900,- op basis van een fulltime dienstverband van 40 uur (afhankelijk van je ervaring en vaardigheden)
  • Een parttime werkweek van 24 tot 28 uur
  • Een fijne werkplek met gezellige, betrokken collega’s
  • Een informele, no-nonsense werksfeer
  • Alle ruimte om te groeien in je rol
  • Vrijheid voor eigen initiatief en ideeën


Enthousiast geworden?

Dan horen we graag van je! Stuur je cv en motivatie per mail naar administratie@bouwbedrijfhof.nl, ter attentie van Mariska Bot. Heb je nog vragen over de functie? Bel gerust naar Mariska op 0228 – 511204. We kijken uit naar je reactie!